Dostaw towaru
1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
2. Klient jest obciążony kosztami wybranej dostawy.
3. Klient ma możliwość wyboru formy dostawy (przewoźnika) oferowanego na stronie apteki internetowej.
4. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Klienta, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
Konsument
1. Przesyłki realizowane na terenie Polski dostarczane są poprzez firmy: DPD, InPost oraz Pocztę Polską. Dostawa następuje w ciągu 1-2 dni roboczych po nadaniu przesyłki. Szczegóły przesyłki są przedstawione w wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia. Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w sposób szczegółowo określony w dziale KOSZT DOSTAWY.
2. Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone.
3. Konsumentom zaleca się w miarę możliwości sprawdzenie stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności kuriera spisanie odpowiedniego protokółu. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sprzedawcą telefonicznie: +48 22 620 67 24 bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@aptekamirowska.pl