Najczęściej zadawane pytania - FAQ

 

REJESTRACJA i LOGOWANIE

1. Jak się zarejestrować?
2. Jak się zalogować?
3. Czy muszę się rejestrować na stronie by dokonać zakupu?
4. Zapomniałem hasła, co zrobić?

ZAMÓWIENIA

5. Jak złożyć zamówienie?
6. Czy i jeśli TAK, to gdzie mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
7. Czy mogę anulować złożone zamówienie? Jak to zrobić?
8. Jak długo czeka się na realizację zamówienia?
9. Produkt jest niedostępny na stronie Apteki Miro, a chce go zamówić, co zrobić?
10. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie bądź przez wiadomość e-mail, albo czat?
11. Czy w aptece internetowej aptekamirowska.pl mogę kupić leki na receptę?
12. Gdzie znajdę numer konta bankowego i dane potrzebne do do przelewu? 
13. W jakich godzinach czynna jest apteka internetowa?

ODBIÓR OSOBISTY

14. Jak złożyć zamówienie z odbiorem osobistym w Aptece Miro?
15. Czy zamówienie z odbiorem osobistym może odebrać inna osoba, ktoś z rodziny lub znajomy?
16. Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie apteki Internetowej aptekamirowska.pl. Jeśli tak, to w jakich godzinach?
17. Czy mogę zapłacić za zamówienie internetowe osobiście w aptece stacjonarnej?

CENY i FAKTURY

18. Czy ceny w aptece internetowej są takie same jak w aptece stacjonarnej?
19. Czy ceny towarów podane na stronie apteki Internetowej aptekamirowska.pl są cenami brutto?
20. Czy Apteka Miro wystawia faktury VAT lub paragony na zakupione produkty?
21. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną, co zrobić?

DOSTAWA, ZWROTY i REKLAMACJE

22. W paczce nie było jednego produktu, lub został on pomylony. Czy zostanie on do mnie dosłany, wymieniony?
23. Złożyłem zamówienie, paczka dostarczona przez kuriera była uszkodzona. Co zrobić?
24. Jak mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia w Aptece Miro?
25. Czy można dokonać zwrotu zakupionych produktów w Aptece Miro?
26. Czy Apteka Miro wysyła paczki za granicę?
27. Dostawa zamówienia, jakie są formy doręczenia paczki oraz jaki jest ich koszt?
28. Czy Apteka Miro korzysta z paczkomatów InPost?
29. Kurier nie doręczył mojego zamówienia/paczki w umówionym terminie. Co robić?
30. Czy mogę sprawdzić zawartość paczki zanim odbiorę ją od kuriera?
31. Czy Apteka Miro wysyła paczki Pocztą Polską?

---------------------------------------------------------------------

1. Jak się zarejestrować?
Rejestracja w aptece internetowej aptekamirowska.pl jest bezpłatna i można zrobić to na dwa sposoby:
- można to zrobić korzystając z zakładki REJESTRACJA.
- można także zarejestrować się podczas składania zamówienia, po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól w karcie zamówienia - odhaczamy okienko ZAŁÓŻ KONTO i pojawia się pole "hasło", wypełniamy to pole i pozostałe dane a następnie potwierdzamy to przyciskiem PRZEJDŹ DO POTWIERDZENIA.


2. Jak się zalogować?
W prawym górnym roku lub na pasku menu znajduje się ikonka człowieka / użytkownika - kliknij w nią, zostaniesz przeniesiony do strony LOGOWANIA. Wpisz swój Login i hasło podane podczas rejestracji. Zatwierdź guzikiem Zaloguj. Gotowe! Teraz możesz sprawdzać status swojego zamówienia oraz historię zamówień a także modyfikować swoje dane osobiste.


3. Czy muszę się rejestrować na stronie by dokonać zakupu?
NIE, rejestracja na stronie naszej apteki internetowej jest dobrowolna. Zamówienie zostanie zrealizowane wystarczy poprawnie wypełnić dane dostawy. Zachęcamy jednak do rejestracji na naszej stronie, która pozwala na wygodne śledzenie zamówienia oraz szybsze zakupy.


4. Zapomniałem hasła, co zrobić?
Przejdź do strony LOGOWANIA, następnie wybierz guzik PRZYPOMNIJ HASŁO. Wpisz adres email podany podczas rejestracji i zatwierdź guzikiem WYŚLIJ. Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres email.


5. Jak złożyć zamówienie?
- Wybieramy produkt z listy lub jedną z głównych kategorii znajdującej się na stronie głównej, klikając na wybraną kategorię później podkategorię jeżeli taka występuje.
- Na karcie produktu wpisujemy ilość sztuk po czym klikamy przycisk ,,Dodaj do koszyka” .
- Możemy teraz wybrać czy chcemy kontynuować zakupy i dodawać więcej produktów klikając przycisk ,,Kontynuuj zakupy” czy przejść do koszyka klikając przycisk ,,Koszyk”.

Szczegółowe informacje na temat całego procesu zamówienia można znaleźć TUTAJ.


6. Czy i jeśli TAK, to gdzie mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
TAK, apteka internetowa Miro aptekamirowska.pl umożliwia ODBIÓR OSOBISTY wcześniej zamówionego produktu w jednej z aptek w Warszawie, Ożarowie Mazowieckim oraz Błoniu. Pełną listę naszych aptek oraz ważne informacje związane z odbiorem osobistym można znaleźć TUTAJ.


7. Czy mogę anulować złożone zamówienie? Jak to zrobić?
TAK, zamówienie można anulować zgłaszając to do Biura Obsługi Klienta pod numerem: 22 620 67 24, w możliwie jak najkrótszym czasie, jednak nie po wysyłce przesyłki. Po wysłaniu przesyłki produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania.


8. Jak długo czeka się na realizację zamówienia?
Czas realizacji zamówienia przez Aptekę Miro to 24 do 72 godzin od momentu przyjęcia zamówienia ( w przypadku płatności przy odbiorze / za pobraniem ) lub od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 24 do 72 godzin, w zależności od wybranej opcji dostawy.

Zamówienia złożone po godzinach pracy apteki internetowej 8.00-16.00 ( poniedziałek-piątek ) realizowane są następnego dnia roboczego.


9. Produkt jest niedostępny na stronie Apteki Miro, a chce go zamówić, co zrobić?
W takiej sytuacji należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta telefonicznie, bądź napisać do nas na czacie lub email. Dodatkowo, użytkownicy mogą skorzystać z opcji „ZAPYTAJ O ODSTĘPNOŚĆ”, która widnieje pod niedostępnymi
produktami.


10. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie bądź przez wiadomość e-mail, albo czat?
TAK, można składać zamówienia telefonicznie, pisząc do nas email lub na czacie.


11. Czy w aptece internetowej aptekamirowska.pl mogę kupić leki na receptę?
NIE, zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce w aptece internetowej można kupić wyłącznie suplementy diety, produkty lecznicze oraz wyroby medyczne dostępne bez recepty.


12. Gdzie znajdę numer konta bankowego i dane potrzebne do do przelewu?
Wszystkie dane potrzebne do wykonania przelewu znajdują się w zakładce FORMY PŁATNOŚCI.


13. W jakich godzinach czynna jest apteka internetowa?
Biuro obsługi klienta apteki Internetowej aptekamirowska.pl jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00, jednak zamówienia można składać codziennie, 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy apteki internetowej są realizowane w następujące po nich dni robocze.


14. Jak złożyć zamówienie z odbiorem osobistym w Aptece Miro?
Zamówienie z odbiorem osobistym składamy tak samo, po dodaniu produktów do koszyka i przejściu na stronę wyboru DOSTAWY wybieramy opcję ODBIÓR OSOBISTY i jednocześnie określamy jedną z naszych aptek w której chcielibyśmy odebrać zamówienie.

Następnie wybieramy formę płatności, wypełniamy dane i przechodzimy do podsumowania zamówienia.

Po zrealizowaniu zamówienia i dostarczeniu go do wybranej apteki otrzymasz od nas wiadomość EMAIL i SMS z informacją, że zamówienie jest już w aptece i oczekuje na odbiór.

Więcej informacji oraz pełną listę naszych aptek w których można odebrać zamówienie znajduje się TUTAJ.


15. Czy zamówienie z odbiorem osobistym może odebrać inna osoba, ktoś z rodziny lub znajomy?
TAK może, w tym celu osoba odbierająca zamówienie powinna znać NUMER ZAMÓWIENIA i podać dane ( imię i nazwisko ) osoby składającej zamówienie.


16. Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie apteki Internetowej aptekamirowska.pl. Jeśli tak, to w jakich godzinach?
TAK, zamówienie można odebrać osobiście bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wysyłką. Odbiór zamówienia możliwy jest pod adresem:

Miro Apteka
00-138 Warszawa
pl. Mirowski 1 ( Śródmieście )

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek - 7:00 - 20:00
sobota - 7:00 - 16:00
( Odbiór osobisty możliwy jest TYLKO w aptece wewnątrz Hali Mirowskiej. )


17. Czy mogę zapłacić za zamówienie internetowe osobiście w aptece stacjonarnej?
NIE, na obecną chwilę nie ma takiej możliwości. Decydując się na zamówienie w formie ODBIORU OSOBISTEGO należy za zamówienie zapłacić wcześniej. Więcej informacji na ten temat można znaleźć TUTAJ.


18. Czy ceny w aptece internetowej są takie same jak w aptece stacjonarnej?
NIE, w aptece internetowej aptekamirowska.pl są niższe.


19. Czy ceny towarów podane na stronie apteki Internetowej aptekamirowska.pl są cenami brutto?
TAK, wszystkie ceny podane na stronach apteki Internetowej aptekamirowska.pl zawierają podatek od towarów i usług ( VAT ), więc są cenami brutto.


20. Czy Apteka Miro wystawia faktury VAT lub paragony na zakupione produkty?
TAK, w zależności od wybranej przy składaniu zamówienia opcji do zakupu dołączony jest paragon lub faktura. Opcję tę należy wybrać wypełniając formularz zamówienia i podając niezbędne dane.


21. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną, co zrobić?
TAK, w zależności od wybranej przy składaniu zamówienia opcji do zakupu dołączony jest paragon lub faktura. Opcję tę należy wybrać wypełniając formularz zamówienia i podając niezbędne dane.


22. W paczce nie było jednego produktu, lub został on pomylony. Czy zostanie on do mnie dosłany, wymieniony?
TAK, jeśli po otwarciu paczki okazuje się że brakuje produktu lub otrzymany jest inni niż został zamówiony należy niezwłocznie skontaktować się z biurem obsługi klienta pisząc email, na czacie lub telefonicznie.


23. Złożyłem zamówienie, paczka dostarczona przez kuriera była uszkodzona. Co zrobić?
By proces reklamacji mógł przejść szybko i sprawnie należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.


24. Czy mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia w Aptece Miro?
TAK, oczywiście klientowi przysługuje prawo reklamacji zakupionego towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zgodnie z Prawem Farmaceutycznym wyroby medyczne i produkty lecznicze mogą być zwrócone do Apteki tylko z powodu wady jakościowej, niewłaściwego wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.

Więcej informacji oraz dokumenty do pobrania można znaleźć TUTAJ.


25. Czy można dokonać zwrotu zakupionych produktów w Aptece Miro?
TAK, oczywiście klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zgodnie z Prawem Farmaceutycznym wyroby medyczne i produkty lecznicze mogą być zwrócone do Apteki tylko z powodu wady jakościowej, niewłaściwego wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.

Więcej informacji oraz dokumenty do pobrania można znaleźć TUTAJ.


26. Czy Apteka Miro wysyła paczki za granicę?
NIE, Apteka Miro nie wysyła paczek po za granice Polski.


27. Dostawa zamówienia, jakie są formy doręczenia paczki oraz jaki jest ich koszt?
Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, InPost lub Poczta Polska.

Zaznaczamy także że Apteka Miro nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki z apteki wysyłamy e-mail że paczka została wysłana. Numer nadania zostanie wysłany bezpośrednio z firmy kurierskiej w kolejnym e-mailu. Każdy klient który złoży zamówienie za minimum 250zł nie ponosi kosztów dostawy kurierem.

Więcej szczegółowych informacji na temat kosztów oraz dostawy można znaleźć TUTAJ.


28. Czy Apteka Miro korzysta z paczkomatów InPost?
NIE, ze względu na charakter produktów jakie sprzedajemy w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zrezygnowaliśmy z korzystania z paczkomatów inpost. Dlaczego? Produkty lecznicze oraz suplementy muszą ( a przynajmniej powinny ) być przechowywane w odpowiedniej temperaturze, jeśli są narażone na często skrajnie dodatnie lub minusowe temperatury mogą nie tylko stracić swoje właściwości.


29. Kurier nie doręczył mojego zamówienia/paczki w umówionym terminie. Co robić?
Jeśli wybrany kurier nie dostarczył zamówienia w terminie, najlepiej skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki - pełną listę oddziałów można łatwo znaleźć w wyszukiwarce.

Kontaktując się z konsultantem, należy podać numer listu przewozowego (jest on wysyłany w e-mailu potwierdzającym nadanie zamówienia). Konsultant poda informację, kiedy kurier może doręczyć zamówienie.


30. Czy mogę sprawdzić zawartość paczki zanim odbiorę ją od kuriera?
TAK, podczas odbioru zamówienia powinno się sprawdzić stan zakupionych produktów. Jeśli produkty posiadają jakiekolwiek uchybienia (zniszczenie towaru, rozbicie opakowania) należy odmówić przyjęcia paczki lub spisać protokół szkody z kurierem.


31. Czy Apteka Miro wysyła paczki Pocztą Polską?
TAK, paczki wysyłamy za pośrednictwem Kuriera48 z Poczty Polskiej. Więcej informacji na temat dostawy można znaleźć TUTAJ.